Marketing automation voor B2B leadgeneratie
Marketing automation: een veelgehoorde term en een veelbelovend marketingmiddel. Op dit moment zetten steeds meer B2B bedrijven Marketing automation in. Logisch, want júist voor B2B kan Marketing automation zeer waardevolle inzichten opleveren en leadgeneratie een boost geven.
Voor iedereen die wel van Marketing automation heeft gehoord, maar nog niet precies weet wat het voor zijn of haar bedrijf kan opleveren, schreven we deze whitepaper. Een must read voor iedereen die wil stoppen met hagel schieten en wil starten met lead nurturing van veelbelovende prospects.
In deze whitepaper lees je:
- Wat Marketing automation precies is
- Hoe je je met Marketing automation kunt focussen op veelbelovende prospects
- Waarom Marketing automation veelbelovend is, met name voor B2B bedrijven
- Hoe je prospects beter over kunt dragen van je Marketingafdeling naar je Salesafdeling
- Hoe je zelf aan de slag kunt gaan met Marketing automation
De volledige whitepaper lezen?
Vul je gegevens in en ontvang de downloadlink in je mailbox.