Meten is weten: Welkom Konica Minolta Sensing B.V.!
We hebben goed nieuws voor 2024: B2B Online slaat de handen ineen met Konica Minolta Sensing B.V., een bekende leverancier van betrouwbare meetoplossingen voor licht- en kleurmetingen.
B2B Online gaat ondersteuning bieden bij de marketing van hun detectieapparatuur. Deze geavanceerde meetinstrumenten zijn een belangrijk hulpmiddel in productieprocessen en geven nauwkeurig aan of een product de juiste kleur of beeldkwaliteit heeft.
Google Analytics, Google ads & social selling
In de beginfase van onze samenwerking ligt de focus op het verkrijgen van inzicht in marketingdata en het optimaliseren van campagnes. We richten ons op het implementeren van Google Analytics, het optimaliseren van Google Ads en het vergroten van het bereik op LinkedIn.
Om meer data uit de website te halen implementeren we Google Analytics voor het Sensing-gedeelte van de website, zonder invloed uit te oefenen op de rest van de corporate website. Hierdoor kan Konica Minolta Sensing B.V. in de toekomst nauwkeuriger meten en profiteren van gedetailleerde inzichten in de funnel.
Daarnaast zetten we onze expertise in om Google Ads-campagnes te optimaliseren. We hebben een audit uitgevoerd en een plan van aanpak opgesteld. Op basis van de uitkomsten van de audit hebben we besloten om de campagnestructuur te verbeteren en conversiepunten te implementeren om meer inzichten te kunnen verkrijgen.
We bieden ook ondersteuning bij het gebruik van LinkedIn door het opzetten van LinkedIn advertenties en het strategisch inzetten van social selling. Door de combinatie van betaalde en organische content streven we ernaar om meer bereik en betrokkenheid te creëren binnen de sector.
We kijken uit naar deze mooie samenwerking en hopen samen nog vele digitale uitdagingen aan te gaan dit jaar!
Behoefte aan ons advies voor jullie online succes?
Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden en het inplannen van een sessie.