De winkel van: heeeeel veel data. Welkom bol.com!
Als we zeggen: webwinkel met een oneindige selectie producten, ronde, blauwe mascotte en de meest komische reclamecampagnes, dan weet je genoeg, toch? Juist, we mogen bol.com aan ons portfolio toevoegen! Super trots zijn we dat onze specialist Maxime bij deze gigant aan de slag is gegaan als Data Propositie Manager.
Bol.com: groot, groter, grootst
Ook wij dachten: kan het nóg groter? Ehh, jazeker, bij bol.com kan dat. Het bedrijf staat er al sinds jaar en dag om bekend dat het maar blijft groeien en innoveren. In 1999 ziet bol.com het levenslicht als webshop voor boeken. Al snel worden daar cd's en films aan toegevoegd. In 2004 komt daar de apparatuur bij waar je al die cd's en dvd's - en videobanden, wie kent ze nog? - op kunt afspelen. En vanaf dan is bol.com eigenlijk niet meer weg te denken uit het virtuele straatbeeld. Van media tot pannen, van sieraden tot koffiecups en van kantoorartikelen tot alles voor je harige viervoeter. Je kunt het niet verzinnen, of Bol heeft het. En eerlijk is eerlijk, wie shopt er niet bij Bol?
Enfin, je kunt je voorstellen wat een oneindige stroom aan data er omgaat in een bedrijf als bol.com. Dus was er behoefte aan versterking. Enter: Maxime! Sinds 1 september zet zij zich drie dagen per week in om alles in goede banen te leiden. En de samenwerking bevalt tot nu toe erg goed. Maxime kan haar tanden flink in deze uitdaging zetten. En bij Bol zijn ze erg tevreden over de samenwerking. Kijk, en daar worden wij dus weer blij van!
Ook ondersteuning nodig bij data, online marketing of marketing automation?
Ontdek waarom Bol zo enthousiast is. Neem contact op!